To miejsce on-line, w którym rozwiniesz swoje umiejętności tworzenia wydarzeń na żywo. Uporządkujesz chaos informacji, który posiadasz w tym temacie oraz poznasz sprawdzone rozwiązania i techniki, które wypracowałyśmy podczas kilkunastu lat organizowania wydarzeń na żywo.

Strefa Kobiet Biznesu

CZY MARZYSZ O TYM, ABY ORGANIZOWAĆ NIEZAPOMNIANE WYDARZENIA NA ŻYWO I ZARABIAĆ NA TYM DOBRE PIENIĄDZE?

Poznać rozwiązania, które pozwolą Ci dopiąć wszystko na ostatni guzik i nie bać się o puste krzesełka na sali?

Od kilkunastu lat wykorzystujemy naszą  super moc, którą jest MOC TWORZENIA WYDARZEŃ! Bo wydarzenia w realu to zdecydowanie nasza bajka. Zaczynałyśmy od małych spotkań kilku osobowych, po czym krok po kroku zaczęłyśmy organizować coraz większe. Przez 12 lat stworzyłyśmy około 900 wydarzeń dla siebie i klientów. Tą wiedzą i doświadczeniem chcemy teraz podzielić się z Tobą!

Przeszłyśmy długą i krętą drogę, aby znaleźć się w tym miejscu, w którym teraz jesteśmy.

Wiemy dokładnie ile nerwów i stresu kosztowało nas organizowanie wydarzeń na samym początku. Ile wpadek i porażek w tym czasie zaliczyłyśmy, pamiętamy po dziś dzień.

Jakie pytania nas nurtowały codziennie? Jak znaleść zainteresowanych, żeby przyszli na wydarzenie? Jaką cenę zaproponować za wstęp? Jakie atrakcje zagwarantować? Jak to wszystko spiąć w dniu wydarzenia, żeby nic się nie rozjechało? Jak to technicznie ogarnąć? Gdzie znaleźć partnerów i prelegentów?

Teraz bogatsze o wiedzę i doświadczenie, wiemy czego nam wówczas brakowało. Miejsca, gdzie znajdziemy osoby zainteresowane tym samym tematem, które mogą nam pomóc i odpowiedzą na nasze pytania. A tym samym zaoszczędzą nam czas poświęcany na samodzielne próby i błędy.

Niestety, gdy my zaczynałyśmy wiedza o tworzeniu wydarzeń na żywo nie była dostępna. To my ją zbierałyśmy samodzielnie tworząc kolejne spotkania.

Dlatego wiemy, jak cenny zasób posiadamy i ilu cudownym przedsiębiorczym kobietom możemy pomóc, w ich drodze do tworzenia wydarzeń z sukcesem.

Strefa Kobiet Biznesu

Czy rzeczywiście możesz tworzyć wydarzenia na żywo

i czerpać z tego nie tylko mega satysfakcję, ale równiez wynierne korzyści?

Zastanawiasz się, dlaczego niektóre wydarzenia są pełne klientów, partnerów, a niektóre odwoływane/przekładane z braku uczestników?

“Puste krzesła” zmora wszystkich osób, które tworzą wydarzenia. Koszmar, który śni się po nocy. Masz świetny plan, zapewniasz atrakcje i świetną agendę kursu/szkolenia/konferencji. A nie ma osób, które chcą uczestniczyć. Wrzucasz na profil na fb/instagramie  i cisza. 

Dlaczego? Bo nie masz planu! Liczysz, że ludzie tylko zobaczą tą świetną inicjatywę i będą się szturmem zapisywać. Niestety tak nie będzie. Dzisiaj każdy ceni swój cenny czas i nie poświęci go na przyjście na Twoje wydarzenie, jeżeli nie będzie wiedział co konkretnie zyska!

Dlatego musisz wiedzieć, że tworzenie eventu to plan, strategia, praca i różne umiejetności, które jak opanujesz i będziesz skrupulatnie powtarzać pozwolą Ci wyskalować Twój biznes wydarzeniowy.  Sprawisz, aby uczestnicy byli zadowoleni i wracali do Ciebie ponownie.

Jak zatem zadbać o wszystkie potrzeby wydarzenia? Jak stworzyć plan, co krok po kroku zrobić od A do Z  i ze spokojną głową go realizować do dnia wydarzenia?

Tego własnie będziemy Cię uczyć w Akademii Tworzenia Wydarzeń. Skorzystaj z naszych rozwiązań, które wypracowałyśmy przez lata organizacji eventów. Możesz w ten sposób oszczędzić sobie mnóstwa błędów i uniknąć porażek, które mocno bolą.

Jak to zrobić?

Wykorzystując nasze sprawdzone rozwiązanie. Wypracowanie przez lata. Dopracowywane i zmieniane tysiące razy, aby z sukcesem służyło naszym działaniom. Teraz podzielimy się nim z Tobą.

Nasze autorskie rozwiązanie to „event w 4 krokach’. Do każego etapu stworzyłyśmy narzędzia i rozwiązania, które pomagają nam obecnie tworzyć wydarzenia zdecydowanie szybciej i z większym sukcesem.

NASZ SYSTEM DZIAŁA U NAS I NASZYCH KLIENTEK

sama możesz to sprawdzić

Gala Kobiecych Inspiracji - od pasji do sukcesu

VIII Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu

IX Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu – mecenas wydarzenia Porsche

X Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu – warsztat

VI Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu

VII Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu

VIII Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu

Na scenie gościły znane i cenione osoby

Michał Kanarkiewiczwww.michalkanarkiewicz.com/pl

Pati Gargwww.patigarg.pl

Ilona Adamskawww.idmedia.pl

Ola Budzyńskawww.pracowniabudzynskiej.pl

Marta Krasnodębskawww.martakrasnodebska.pl

Marta Baczewska-Golikwww.ruszamynieruchomosci.pl

Ola Gościniakwww.olagosciniak.pl

Anna Smolińskawww.kobietainwestuje.pl/

Ewa Wojtanwww.mojedziecikreatywnie.pl

 

Justyna Krawczyk – www.jakbycszczesliwakobieta.pl/

Agata Dutkowska – www.latajacaszkola.pl/

Agnieszka Kudela – www.wytworniaslubow.pl/pl/

Diana Volokhova – profil FB

Justyna Kwiatkowska – www.zadbanafinansowo.pl/

Magdalena Pawłowska – www.magdalenap.com/

Aneta Zając – profil IG

Anna Witowska – www.kobiecypunktwidzenia.com

 

Konferencja Kobiety Tworzą Wydarzenia

spotkań Klubu Strefy Kobiet Biznesu od 2014 roku

Spotkanie Klubu Strefy Kobiet Biznesu w Villa Antonina Sopot rok 2017

Spotkanie Klubu Strefy Kobiet Biznesu w hotelu Blu Radissson w Sopocie rok 2023

Spotkanie Klubu Strefy Kobiet Biznesu w hotelu My Story w Gdyni rok 2024

Spotkanie Klubu Strefy Kobiet Biznesu w hotelu Haffner w Sopocie

Spotkanie Klubu Strefy Kobiet Biznesu w O4 Flow w Olivia Bussiness Center w Gdańsku

Spotkanie Klubu Strefy Kobiet Biznesu w w restauracji w Gdańsku

wieczorów autorskich

Wieczór autorski Vika Nova – Odważ się i zacznij zarabiać.
Profil Linked in

Wieczór autorski Ilony Adamskiej – Kobiety o kobietach.
www.idmedia.pl

Wieczór autorski Eli Matysik – Cały ten chaos.
www.kobiecetrendy.pl

Wieczór autorski Beaty Biegała – Odważ się żyć.
https://edu.beatabiegala.pl/

Wieczór autorski Wioletty Klinickiej – Miłość odmieniana przez przypadki
www.wiolettaklinicka.com

Spotkania dla partnerów

Pierwsze spotkanie dla firmy Porsche

Drugie spotkanie dla firmy Porsche

Spotkanie dla firmy Goldenmark

Spotkanie dla firmy Hairmitage

Pomorski Kongres Kobiet Biznesu

I Pomorski Kongres Kobiet Biznesu w hotelu Blu Radisson w Sopocie

II Pomorski Kongres Kobiet Biznesu w hotelu Haffner w Sopocie

I Pomorski Kongres Kobiet Biznesu
video wykonała: Alltida

II Pomorski Kongres Kobiet Biznesu
video wykonała: Real Media by Agata Stańczak

II Pomorski Kongres Kobiet Biznesu
video wykonała: Cosmovideo  by Kamila Zabell

Networking Kobiet Biznesu

A TERAZ ZADAMY CI KILKA PYTAŃ:

=

Czy pragniesz tworzyć WYDARZENIA: Warsztaty /Szkolenia /Konferencje, na które bilety będą rozchodzić się, jak świeże bułeczki?

=

Czy chciałabyś nauczyć się promować swoje wydarzenie, aby wieść o nim, przyprawiała klientów o szybsze bicie serca?

=

Czy chciałabyś w naturalny i relacyjny sposób zdobywać i zatrzymywać klienta na dłużej?

=

Czy marzysz o tym, aby zarabiać na swojej wiedzy / pasji / umiejętnościach, całkiem przyzwoite pieniądze?

=

A może tak jak my, czujesz, że wydarzenia w realu, to zdecydowanie Twoja bajka, tylko nie wiesz, od czego zacząć?

Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałaś TAK,

Zapraszamy Cię do naszej Akademii Tworzenia Wydarzeń!

W ciągu 12 lat zorganizowałyśmy, bądź współorganizowałyśmy ponad 900 spotkań, szkoleń, warsztatów oraz konferencji, w których uczestniczyło ponad 10.000 tysięcy kobiet kobiet! Stąd mamy pewność, że jesteśmy skuteczne i możemy tego nauczyć również Ciebie!

Pokażemy Ci tylko konkretne i sprawdzone na własnej skórze metody, do natychmiastowego zastosowania! Jesteśmy praktykami. Nie tworzymy tej Akademii  na bazie zasłyszanych informacji z internetu. Nasze porady są sprawdzone wielokrotnie. Stąd wiemy, że działają i mogą pomóc również Tobie! 

Przestrzeń on-line, w której rozwiniesz swoje umiejętności tworzenia wydarzeń na żywo oraz  poznasz inne przedsiębiorcze kobiety, które organizują eventy. 

POKAŻEMY CI

Jak ZAPLANOWAĆ wydarzenie krok po kroku, aby o niczym nie zapomnieć. To pomoże Ci zapełnić salę klientami, wystawcami i prelegentami. Dowiesz się również: jak STWORZYĆ wydarzenie, które będzie służyć PROMOCJI Twojej działalności oraz jak zorganizować event za 0zł i jeszcze na tym zarobić!

DOWIESZ SIĘ

Jak POZYSKAĆ wartościowych i zaangażowanych partnerów / sponsorów /stoiska wystawców. Skonstruować sprzedającą się ofertę wydarzenia. Następnie WYCENIĆ ORAZ WYPROMOWAĆ WYDARZENIE: WARSZTATY / SZKOLENIA / KONFERENCJE.

A NA KONIEC

USTALIĆ GRUPĘ DOCELOWĄ, która sama będzie poszukiwać Twoich wydarzeń w sieci. Znajdziesz również IDEALNE MIEJSCE na wydarzenie i pozyskasz PATRONATY MEDIALNE.

Jakie lekcje i materiały  będą czekać na Ciebie po dołączeniu

do AKADEMII TWORZENIA WYDARZEŃ

MODUŁ PIERWSZY
Mindset

Jak zbudować odwagę w tworzeniu wydarzeń na żywo.

Mindset to podstawa, aby osiagnąć sukces. Dlatego tym modułem otwieramy całą Akademię. Znajdziesz w nim specjalnie przygotowany masterclass, który pomoże Ci zbudować odwagę do tworzenia wydarzeń na żywo.

CO OTRZYMASZ W RAMACH TEGO MASTERCLASS:

  • Godzinne szkolenie – jak zaprogramować umysł na sukces. Zawarta jest w nim nasza wiedza i doświadczenie zbudowane podczas kilkunastu lat rozwijania się, uczestniczenia w licznych szkoleniach i mentoringach, a następnie testowania wszystkiego na własnej skórze.
  • Godzinny warsztat – czyli zestaw konkretnych ćwiczeń i zadań do wykonania, które same stosujemy. Dodatkowo otrzymasz nasz zestaw narzędzi i plan działania, aby skutecznie przygotować się mentalnie do działań wydarzeniowych.

Dodatkowo otrzymujesz dostęp do naszego webinaru – jesteś wystarczająca tu i teraz, żeby budować biznes z sukcesem. Dowiesz się z niego jaką rolę w prowadzeniu biznesu odgrywa mindset i dlaczego warto nad nim pracować codziennie.

 

MODUŁ DRUGI
Stwórz wydarzenie

W tym module znajdziesz szkolenie – stwórz i wypromuj swoje wydarzenie na żywo.
(warsztat, szkolenie, spotkanie)

Szkolenie to 6 lekcji, które pomogą Ci zorganizować i wypromować wydarzenie – warsztat, szkolenie, spotkanie. W ramach szkolenie otrzymasz narzędziownik, czyli pakiet startowy twórczyni wydarzenia: check-lista jak zaplanowac wydarzenie plus poradnik jak z niej korzystać, arkusz excell do stworzenia strategii i video jak z niego korzystać.

Podpowiadamy w tym kursie:

  • Co jest najważniejsze, aby stworzyć swoje pierwsze wydarzenie. Pokazujemy, że nie ilość, a  skuteczność wyboru działań decyduje często o sukcesie, albo braku sukcesu wydarzenia.
  • Dowiesz się jak stworzyć nazwę, która będzie przyciągała właściwych klientów. Jednocześnie będzie promować Twoje wydarzenie i zostanie na długo w pamięci uczestników.
  • Jak możesz bezpłatnie stworzyć pierwsze logo swojej marki.
  • Jak wybrać miejsce wydarzenia. Na co zwrócić uwagę.
  • Jak bezpłatnie promować swoje wydarzenie.
  • Jak stworzyć Twoją pierwszą stroną wydarzenia i jednocześnie miejsce zbierania publiczności.
  • Jak zorganizować atrakcje twojego wydarzenia czyli dodatkową wartość.

MODUŁ TRZECI
Rodzaje wydarzeń

 

W tym module będą pojawiać się szkolenia dotyczące każego typu wydarzeń.

Wspólnie przejdziemy każdy proces tworzenia danego wydarzenia zgodnie z naszą autorską metodą „event w 4 krokach”.

Otrzymasz dodatkowo narzędzia, które pomogą Ci swoją pracę uporządkować i usprawnić.

Nie będziesz musiała się martwić jak się zabrać do działania i od czego zacząć, jak wszystko zaplanować i utworzyć w odpowiedni schemat. A następnie jak dopilnować zaplanowanych prac, aby wydarzenie odbyło się z sukcesem.

MODUŁ CZWARTY
O wydarzeniach przy kawie

 

W tym module będą pojawiać się live video, w których dzielimy się tzw. „smaczkami”. 

Live video prowadzimy na żywo na naszej grupie na FB, w każdy drugi czwartek miesiąca.

Czyli pokazujemy wszystko od kuchni. Nasze wpadki i sukcesy. Dzielimy się tym co się u nas wydarzyło podczas różnych wydarzeń oraz przy ich organizacji.

W ten sposób możemy Cię uchronić przed wieloma sytuacjami, o których mogłabyś nigdy nie pomyśleć, że mogą się wydarzyć. A pamiętaj wydarzenia na żywo nie da się powtórzyć. Ono jest tu i teraz i musisz przewidzieć wszystko.

MODUŁ PIĄTY
Nagrania z sesji pytań i odpowiedzi
Q&A

 

W tym module będą pojawiać się nagrania  z naszych sesji pytań i odpowiedzi.

Co miesiąc masz możliwość konsultacji z nami.  Możesz zadać nam pytanie. Podzielić się czymś i usłyszeć co można w danej sytuacji zrobić.

To nasze wsparcie jest nieocenione, bo analizujemy Twój przypadek tu i teraz. A podczas pracy nad swoim wydarzeniem gwarantujemy Ci, że pytań i wątpliwości pojawi się wiele. My dajemy Ci szansę, aby szybko dany problem rozwiązać. Nie zostaniesz z nim sama.

BONUSY

Co otrzymasz dodatkowo w ramach przystąpienia do Akademii Tworzenia Wydarzeń

skąd się bierze sukces w biznesie

WARTOŚĆ: 69 ZŁ

Ebook – Skąd się bierze sukces w biznesie, Joanna Suchocka:

  • To zbiór doświadczeń i przemyśleń na temat prowadzenia biznesu. Mam nadzieję, że będzie dla Ciebie inspiracją i drogowskazem do wytyczania swojej drogi. Kto wie, może dzięki niej, usłyszę o kolejnej kobiecie, która rozwinęła swój biznes i odniosła wielki sukces? Wszystko jest przecież możliwe…
  • Każda z nas jest inna i każda będzie trochę inaczej prowadzić swoją firmę. Wybierz proszę te rzeczy, które są zgodne z Tobą, które wywołują w Tobie entuzjazm i czujesz, że to jest właśnie to! To będzie właściwa droga. Uprzedzam, że nie jestem ekspertem od wszystkiego. Zdaję sobie sprawę, że na pewnych sprawach, jak np.na tworzeniu wydarzeń, bądź szukaniu dróg i możliwości rozwoju kobiecego biznesu znam się znakomicie, natomiast innych uczę się od ekspertów.
  • Bo wiesz, sama możesz wiele, ale po co? Ja preferuje skracanie sobie drogi w oparciu o doświadczenia innych, którzy tę drogę przeszli przede mną. I Tobie też to polecam!
dziennik marki marzeń

WARTOŚĆ: 69 ZŁ

Workbook – Dziennik Marki Marzeń, Monika Wyderka-Chodak:

  • To narzędzie, które odkryje co tkwi głęboko w Twoim wnętrzu. Pozwoli Ci zbadać dogłębnie swoje preferencje i możliwości.
  • Jest niezbędnym krokiem w procesie budowania autentycznej marki. Marki płynącej z Twojego wnętrza. Marki z której będziesz dumna i która będzie Cię prowadzić do wymarzonego sukcesu.
  • Dziennik pozwala odpowiedzieć na wiele nurtujących Cię pytań. W procesie głębokiego skupienia odpowiedasz na pytania, a następnie na ich podstawie wyciągasz wnioski, które pozwola Ci zbudować strategię Twojej marki.
  • Pomaga również uporządkować myśli i znaleźć właściwą drogę. Pomaga dokładnie określić co powinnaś robić i w jaki sposób, bez narzucania rozwiązań z zewnątrz, które kompletnie do Ciebie nie pasują.

Dedykowana grupa na FB:

  • To miejsce, gdzie będą się odbywać szkolenia i sesje. 
  • To miejsce, gdzie możesz zadać pytanie i otrzymasz odpowiedz, zarówno od nas jak i innych uczestniczek.
  • To miejsce wsparcia i motywacji, aby nigdy nie stracić chęci i zapału do działania. A także, by nigdy samotność w tworzeniu wydarzeń nie przytłoczyła Cię.
  • To miejsce budowania nowych relacji z innymi uczestniczkami.

Sesje pytań i odpowiedzi:

  • To forma bezpośredniej konsultacji z nami.
  • Co miesiąc w każdy 4 czwartek miesiąca masz możliwość zadania nam pytania lub przedsykutowania jakiejś kwestii na żywo.
  • To nasze wsparcie w Twoich działaniach wydarzeniowych. Bo same wiemy, ile byśmy kiedyś za taką pomoc zapłaciły. Nie było jednak mentorów, którzy mogliby nam w tym temacie pomóc. Dlatego teraz dajemy Ci taką możliwość.

HARMONOGRAM DZIAŁAŃ W RAMACH AKADEMII

(jakie materiały pojawią się w poszczególnych miesiącach)

PAŹDZIERNIK

10 lekcji video z dodatkowymi wyjaśnieniami, jak zadbać o poszczególne elementy planu wydarzenia. Czyli zdradzimy nasze tajniki oraz wypracowane metody.

LISTOPAD

6 lekcji video szczegółowo wyjaśniające jak stworzyć poszczgólne rodzaj wydarzeń na żywo. Dowiesz się czym się różnią między sobą, a co je łączy, oraz jak każde z nich stworzyć od A do Z.

GRUDZIEŃ

 Poznasz nasze sprawdzone metody na pozyskiwanie klientów na swoje wydarzenia. Czyli zdradzimy jak zapełnić krzesełka na wydarzeniu.

STYCZEŃ

Dowiesz się jak pozyskiwać partnerów do współpracy w ramach swojego wydarzenia. 

Luty

Dowiesz się jak stworzyć oprawę wizualną swojego wydarzenia. Czyli w jaki sposób przedstawić graficznie swoje wydarzenie, aby inni je zapamiętali.

MARZEC

Dowiesz się jak skutecznie zaplanować wszystko w dniu wydarzenia. Czyli między innymi jak zebrać zespół do współpracy, jak rozdzielić zadania, jak nie zapomnieć o wszystkich elementach, już w dniu kulminacyjnym.

JESTEŚ GOTOWA ZAANGAŻOWAĆ SIĘ

i poprowadzić swój biznes wydarzeniowy do poziomu master?

Czy weźmiesz odpowiedzialność za siebie i swój biznes? Czy stworzysz przemyślaną strategię, krok po kroku, która doprowadzi Cię do miejsca, o którym marzysz? 

Wiesz, że to wymaga czasu, pracy i determinacji? Stać Cię na to? Czy może chcesz dalej bawić się i podchodzić do wydarzeń na luzie. 

Wiedzę, którą chcemy Ci przekazać zdobyłyśmy przez lata testowania różnych rozwiązań na „żywym organiźmie”. Czyli organizując eventy duże i małe.

Wzloty i upadki pokazały nam co działa, a co nie. Wypracowałyśmy również unikalne metody i autorskie rozwiązania, którymi się z Tobą podzielimy.

GOTOWA???

DOŁĄCZ DO NAS

Gwarantujemy

że inwestycja w dołączenie do naszej Akademii, po Twoim zaangażowaniu się i wprowadzeniu naszych metod do swoich działań, zwróci Ci się w bardzo szybkim tempie. 

JAK TO DZIAŁA KROK PO KROKU

KROK PIERWSZY

Wybierasz wariant płatności

Możesz wybrać płatność jednorazową lub w 4 ratach płatnych co miesiąc.

  • Przy wyborze płatności jednorazowej zostaniesz przekierowana do płatności elektronicznych, gdzie możesz wybrać dogodną dla siebie opcję. Płatność odbywa się na zaszyfrowanej platformie obsługiwanej przez Tpay.
  • Przy wyborze płatności w 4 ratach zostaniesz poproszona o podanie danych karty debetowej lub kredytowej oraz założenie konta na platformie Pay Pal, która obsługuje te płatności w sposób zaszyfrowany dla Twojego bezpieczeństwa. Co miesiąc kwota 4330 zł zostanie ściągnięta z Twojej karty automatycznie, łącznie przez 4 miesiące.

KROK DRUGI

Dostęp do platformy on-line

Dostęp do materiałów otrzymasz natychmiastowo, poprzez otrzymanie maila z danymi do logowania oraz linkiem do platformy kursowej. Automatycznie otrzymasz również fakturę z kwotą zależną od wybranego wariantu płatności.

Na platformie w sekcji Bonusy znajdziesz link do grupy na Facebooku. Kliknij w niego i postepuj zgodnie z dalszymi instrukcjami.

Możesz od razu korzystać z materiałów już dostępnych na platformie. Nastomiast na grupie na Facbooku otrzymasz informację o kolejnych szkoleniach oraz terminie sesji Q&A.

KROK TRZECI

Praca z materiałami

Zaczynasz pracę z dostępnymi materiałami, zaczynając od sekcji Mindset.

Wchodzisz również na grupę na Facbooku i zapoznajesz się z harmonogramem następnych szkoleń oraz terminem sesji Q&A. Nie martw się jeżeli nie będziesz mogła być na żywo. Każde szkolenie i sesja są nagrywane i pojawią się na platformie kursowej w odpowiedniej sekcji. W każdej chwili będziesz mogła do nich zajrzeć i nadrobić materiał.

KROK CZWARTY

Wsparcie

Od poniedziałku do piątku jesteśmy dostępne dla Ciebie na naszej grupie Facebookowej. Tam możesz zadawać nam pytania, dzielić się swoimi przemyśleniami i poznawać z innymi członkiniami.

Dodatkowo raz w miesiącu będziemy prowadzić sesję Q&A. W tym celu przygotuj swoje pytania i wyślij je nam na maila: kontakt@strefakobietbiznesu.pl. Odpowiemy na każde z nich.

Czy akademia jest dla Mnie?

Akademia jest dla osób, które myślą o tym, aby zacząć tworzyć WYDARZENIA, bądź rozwijać już istniejące. Poziom zaawansowania materiałów to PODSTAWOWY/ ŚREDNIO ZAAWANSOWANY.

Pokażemy Ci całą drogę, jak tworzyć wydarzenia na bardzo wysokim poziomie, nie oszukujemy jednak, że zrobisz to w ciągu miesiąca. To wymaga czasu i wprowadzania naszych wskazówek w czyn.

Akademia jest dla Ciebie jeśli:

Myślisz o tworzeniu wydarzeń na żywo, ale nie masz pojęcia od czego zacząć. Wiesz jednak, że trzeba to zrobić w przemyślany i strategiczny sposób.
Myślisz o tworzeniu wydarzeń na żywo jako formie skalowania swojego obecnego biznesu. Czyli chciałabyś wprowadzić do swojej oferty szkolenia czy warsztaty na żywo.
Tworzysz już wydarzenia na żywo, ale czujesz, że nie masz wystarczającej wiedzy i umiejętności, aby to robić na wysokim poziomie.
Tworzysz wydarzenia z pierwszymi sukcesami i czujesz, że chciałabyś wejść na kolejny poziom. Nie masz jednak wystarczająćej wiedzy i umiejętności, aby to zrobić samodzielnie.

Akademia nie jest dla Ciebie, jeśli:

Już jesteś zaawansowaną kreatorką dużych wydarzeń. Na Twoje eventy brakuje miejsc, a organizację szkoleń masz opanowane do perfekcji.
Nie czujesz, że na ten moment potrzebujesz wsparcia mentorek i chcesz sama metodą prób i błędów wprowadzać nowe rozwiązania.
Nie czujesz potrzeby skalowania swojego biznesu poprzez organizację wydarzeń na żywo.
Nie masz pomysłu na biznes, a organizacja wydarzeń jawi Ci się jako świetny sposób, aby rozpocząć swoją przygodę jako przedsiębiorczyni.

A CO SIĘ STANIE JEŻELI:

Co ten program
ma wyjątkowego, że warto
do niego dołączyć?

To jedyny taki program na polskim rynku. Nie znajdziesz mentorów, którzy obecnie podzieliliby się z Tobą taką wiedzą. Często wynika to z braku przez nich czasu. A często tą tajemną wiedzę zatrzymują dla siebie.

My mamy odwagę, aby o tym mówić. Bo wiemy, że to nasza misja. Chcemy się tym dzielić, po latach własnych doświadczeń w tworzeniu eventów. Po wielu sukcesach jakie mamy na swoim koncie, przyszedł czas, aby podzielić się naszymi rozwiązaniami.

Jakiego zaangażowania wymaga ten projekt, abym mogła osiągnąć zamierzone rezultaty?

Nie ukrywamy, że udział w Akademii wymaga zaangażowania. Ale czy nie każda nauka wymaga czasu. 

Jeżeli chcesz organizować wydarzenia i marzysz o sukcesie na tym polu, musisz zdawać sobie sprewę z tego, że będziesz musiała poświęcić swój czas na to, aby dowiedzieć się jak to robić.

Gwarantujemy jendka, że czas jaki poświęcić będzie bardzo produktywny. Bo otrzymasz od nas tylko sprawdzone rozwiązania.

Czy zatem nie bardziej efektywnie jest nauczyć się tego od nas praktyków i przestać testować wszystkiego na własnej skórze, zaliczając wiele porażek?

Czy ten program jest dla mnie jeżeli tworzę warsztaty kilkuosobowe i chciałabym znacząco zwiększyć ilość uczestników?

Tak ten program jest dla Ciebie. Tutaj dowiesz się jak skalować swój biznes wydarzeniowy, zwiększając liczkę uczestników. 

Poznasz nasze metody i rozwiązania do szybkiego i skutecznego zastosowania. Nie będziesz musiała uczyć się na swoich błędach. Możesz skorzystać z wiedzy o naszych i uniknąc ich u siebie.

Rozumiemy, że możesz mieć obawy i lęk,

że nie znajdziesz czasu na naukę i wprowadzanie naszych rozwiązań w swoim biznesie. Zastanów się jednak, czy masz czas, aby przez następne lata sama borykać się ze swoimi problemami w tworzeniu wydarzeń. My dajemi Ci możliwość wejścia w społeczność, dla której temat tworzenia wydarzeń jest na pierwszym miejscu. Tutaj nigdy nie poczujesz się samotna, bez zrozumienia. Tutaj znajdziesz sprzyjających ludzi, którzy dmuchną Ci w skrzydełka, gdy zaczną opadać.

POZNAJMY SIĘ BLIŻEJ!!!

Joanna i Monika. Jedna ogień, druga woda. Poznałyśmy się 10 lat temu i poczułyśmy, że jesteśmy „bratnimi duszami”.

Chociaż każda z nas jest inna, rozumiemy się bez słów i uzupełniamy kompetentacjami. To daje nam niesamowitą siłę w realizacji naszych wyzwań.

Zrealizowałyśmy razem wiele wydarzeń na żywo. Co było po drodze? Oczywiście wzloty i upadki. Euforia i spazmatyczny płacz. Ale doświadczenie jakie zdobyłyśmy w tym czasie jest bezcenne.

Poznałyśmy również smak pracy w pojedynkę.

I to jest jedno z kluczowych naszych odkryć. Samemu nie osiągniesz sukcesu w realizacji eventów i nie zasmakujesz sukcesu.

Sukces w wydarzeniachto składowa wielu czynników.

Sama nie jesteś w stanie ich wszystkich wypełnić. Potrzebujesz wsparcia. Ale to nie wszystko. Potrzebujesz również przygotowania mentalnego,  odwagi oraz wiedzy i strategii. Ale najważniejsze – sprzyjających ludzi obok.

No fajnie! Ale ile czasu potrzeba na to wszystko? Na dotarcie do odpowiedniej wiedzy i ekspertów? Na przyswojenie tego? No i jak tu teraz jeszcze znaleźć sprzyjających ludzi?

Tak właśnie zrodził się pomysł stworzenia Akademii -miejsca, które spełnia wszystkie te kryteria. I do tego miejsca Cię dzisiaj zapraszamy. 

Klub Kobieta i Biznes - bez lukru

KTO TWORZY AKADEMIĘ?

Strateg marki i brandingu wydarzeń. Właścicielka agencji brandingowej Alltida. Współorganizatorka Klubu Strefy Kobiet Biznesu.

www.alltida.pl

W ramach agencji od 10 lat odkrywamy i rozwijamy Marki Marzeń. Tworzymy spójny i autentyczny wizerunek marek osobistych i biznesowych.  Pracujemy z kobiecymi markami, które chcą pokazać światu swoją wyjątkowość, kobiecość i unikalne wartości, niezależnie od branży w jakiej działają. Tworzymy unikalne systemy identyfikacji wizualnej oraz strony internetowe.

Jestem autorką narzędzia “Dziennik Marki Marzeń”który jest niezbędnym krokiem w procesie budowania autentycznej marki osobistej.

Specjalizuje się w brandingu wydarzeń. Stworzyłam oprawę wizualną oraz całe techniczne zaplecze dla wielu wydarzeń. Największe z nich to  Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesuPomorski Kongres Kobiet BiznesuNetworking Kobiet Biznesu.

Kreatorka Kobiecych Wydarzeń. Założycielka marki Strefa Kobiet Biznesu oraz Klubu Strefy Kobiet Biznesu.

www.strefakobietbiznesu.pl

23 lat jestem przedsiębiorczynią. Liczne porażki, ale też sukcesy, nauczyły mnie, że najważniejsza jest droga do celu, determinacja, aby ją osiągnąć oraz pokora. Moją misją i motorem do działania jest wspieranie przedsiębiorców w ich działaniu.

Jestem autorką książki “Skąd się bierze sukces w biznesie”

Od 11 lat w ramach marki “ Strefa Kobiet Biznesu” stworzyłam dla siebie i innych przedsiębiorców ponad 300 wydarzeń: konferencji, szkoleń, warsztatów. Flagowe wydarzenie, które tworzyłam w ramach swojej marki to Gala Kobiecych Inspiracji – od pasji do sukcesu, która miała 10 edycji i skupiała od 150 do 350 kobiet przedsiębiorczych.

Jestem laureatką statuetki “Diamenty Kobiecego biznesu” w 2019 roku.

REKOMENDACJE

Katarzyna Dolak-Mazurek

www.katarzynadolakmazurek.pl

Marta Krasnodębska

www.martakrasnodebska.pl

Rekomendacje

Joanna to profesjonalizm w najlepszym wydaniu. Miałam przyjemność uczestniczyć w organizowanych przez nią wydarzeniach, zarówno jako uczestnik jak i prelegent i zawsze czułam się zaaopiekowana i doinformowana. Każde z tych wydarzeń było niezwykle inspirujące i treściwe, dzięki doskonale dobranym ekspertom.
Serdecznie polecam zarówno współpracę z Agencją jak i uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez SKB.
Agnieszka De Neve

www.beeretro.pl

Jeśli szukasz wsparcia w prowadzeniu swojego biznesu to polecam współpracę z Joasią. Z każdego spotkania wychodzę zawsze z pozytywną energią, masą ciekawych informacji i inspiracji. Oprócz tego podczas Gali Kobiecych Biznesów mam możliwość pozyskania wielu ciekawych kontaktów biznesowych. Także gorąco polecam!
Agnieszka Jaskólska

www.agnieszkajaskolska.pl

Joanna to kobieta, która żyje pasją pomagania innym kobietom w rozwijaniu ich biznesów. Polecam Asię wszystkim Paniom, które chcą trafić w ręcę specjalisty troszczącego się o rozwój marki osobistej. Znamy się z Asią od dobrych kilku lat i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że Asia nigdy nie spuszcza z tonu i jest jak petarda, zawsze gotowa do wsparcia na drodze do sukcesu.
Agnieszka Baranowska

www.akademiarozwojumentalnego.pl

Serdecznie polecam udział w programie Moniki, zarówno kobietom dopiero rozpoczynającym swoją działalność i poszukującym swojej biznesowej drogi, jak również biznesmenkom z dłuższym stażem, które chcą wznieść swoje firmy na wyższy level lub poszukują nowych rozwiązań biznesowych. Udział w programie uświadomił mi, że budowanie marki marzeń to wsłuchiwanie się nie tylko w potrzeby klienta, ale przede wszystkim w swoje własne. Wiem w jaki sposób świadomie i profesjonalnie kreować wizerunek swojej marki oraz jakie działania podejmować aby budować jej pozycję na rynku i osiągać swoje cele biznesowe w zgodzie z samą sobą. Co ważne, choć praca na wartościach i przekonaniach bywa wymagająca, cały proces realizacji programu przebiega w pełnej dobrej energii, inspirującej atmosferze, a szybkie efekty są dowodem na to, że to naprawdę dobrze zainwestowany czas.
Karolina Wojtas

www.krealine.pl

Monika to perfekcja i dbałość o szczegóły w każdym calu! Zapobiegliwa, dokładnie nadzorująca cały proces, a dodatkowo przesympatyczna. Cały czas z uśmiechem na ustach!
Jeśli szukasz sumiennej, pomocnej i życzliwej osoby to zdecydowanie polecam Ci współpracę z Moniką!
Katarzyna Ross

www.posukcesnaszpilkach.pl

Monika to ciepła, konkretna, kobieca i zdecydowana osoba. Świetna we współpracy…zawsze na czas, zawsze słowna, zawsze szczera i uczciwa. Stąpająca mocno po ziemi i potrafiąca zabrać w przestworza marzeń. Pełna inspiracji, skarbnica wiedzy. Niezawodna partnerka we współpracy, kompetentna, dobrze zorganizowana. Polecam, bo to dobra i autentyczna Marka.
Margo Feniks

www.fabrykasiebie.pl

*Powyższe opinie są prezentowane przez nasze klientki i za ich zgodą.
Są zweryfikowane i pochodzą z wiadomości prywatnych oraz opinii prezentowanych w Social Mediach.

SEKCJA Q&A

Czy dostanę dostęp do materiałów zaraz po zakupie?

Otrzymasz maila zaraz po dokonaniu płatności z dostępem do platformy on-line, na której znajdują się szkolenia. Tam też znajdziesz link do grupy na FB, na której odbywają się sesje Q&A, dodatkowe szkolenia oraz masz możliwość nawiązywania relacji z innymi uczestniczkami.

Czy otrzymam fakturę za zakup?

Po zakupie wybranego pakietu w Akademii, na maila przyjdzie do Ciebie faktura.

Co mam zrobić jeżeli nie otrzymałam danych do logowania?

Przeszukaj najpierw wszystkie foldery i SPAM czy tam nie utkną mail od nas. Jeśli nadal nic nie znlazłaś, napisz do nasna adres kontakt@strefakobietbiznesu.pl

Czy podpięcie karty do płatności ratalnych jest bezpieczne?

Płatnośc kartą obsługuje firma PayPal. To popularny pośrednik płatności internetowych. Posiada rozbudowany program ochrony kupujących, który zapobiega oszustwom i kradzieżom. Dodatkowo każda transakcja jest zabezpieczona zaawansowaną technologią szyfrowania. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ!!! Jest to opcja przez nas przetestowana i sprawdzona, dlatego gwarantujemy bezpieczęństwo Twoich środków.

Czy do Akademii jest dedykowana specjalna grupa?

Do Akademii jest dedykowana specjalna grupa na FB. To miejsce kontaktu z nami i innymi uczestniczkami, ale również miejsce, gdzie będą odbywać się szkolenia i sesje Q&A. Link do grupy znajdziesz po zalogowaniu się do platformy w sekcji Bonusy.

Czy w Akademii mam do Was bezpośredni dostęp?

Masz bezpośredni dostęp do nas na grupie na FB oraz podczas sesji Q&A. W ramach Akademii nie prowadzimy natomiast prywatnych konsultacji.

Jaką mam pewność, że macie konkretną wiedzę na temat tworzenia wydarzeń

No tak. Możesz mieć wątpliwości. Żyjemy w czasach, gdzie każdy się mianuje ekspertem w wybranej przez siebie dziedzinie… Od 1o lat tworzymy intensywnie WYDARZENIA w realu. W tym czasie zrealizowałyśmy ich ponad 900 i mamy dowody na to, że jesteśmy skuteczne i możemy pomóc innym. Wystarczy, że przejrzysz naszą stronę, aby się przekonać, że tworzymy eventy i osiągamy zamierzone rezultaty. A przede wszystkim, jesteśmy praktykami. Wszystko, co przekazujemy w Akademii, doświadczyłyśmy i sprawdziłyśmy. Stąd możemy mieć pewność, że pomożemy również Tobie!

Czy Akademia jest dostępna tylko on-line?

Tak! Bo jesteśmy przekonane, że ta forma jest skuteczna i bardziej efektywna niż kursy stacjonarne. Bombardowanie w ciągu zaledwie paru dni masą informacji, nie daje takich efektów, jak wiedza przekazywana w formie małych pigułek, łatwych do przyswojenia. Zależy nam na efektach, a nie na przekazaniu wiedzy, która da Ci dawkę motywacji i emocji jednego dnia, a na drugi dzień już o kursie zapomnisz. Nie bez znaczenia jest fakt, że wersja online Akademii, jest bardziej ekonomiczna! Napisanie szkolenia jest pracochłonne, ale potem przekazuje je w formie gotowej, dla kilku, a nawet kilkuset osób. To oszczędza nasz czas. Nie wynajmujemy sali, nie zamawiamy kawy ani ciasteczek. Zatem cena może być niższa.

Czy mogę zwrócić dostęp do Akademii?

Jestem pewna, że wiedza zdobyta na tym kursie jest cenna i z pewnością pomoże Wam rozwinąć Wasze wydarzenie.  Jestem pewna, że jeśli przerobisz lekcje sumiennie, osiągniesz sukces! Jeśli po każdym miesiącu udziału, będziesz chciała zrezygnować, bo uznasz, że Cię niczego nie nauczył, możesz to zrobić. W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu! kontakt@strefakobietbiznesu.pl

Piszecie, że Akademia jest dla osób, które tworzą szkolenia, warsztaty, konferencje. Jak to możliwe? Przecież to inne wydarzenia.

Tak, to zdecydowanie inne wydarzenia, ale mają ten sam schemat działania i te same warunki muszą być spełnione, aby były skuteczne i efektywne. Uwierz nam, bo tworzyłyśmy je wszystkie i każde z nich, opiera się na podobnej zasadzie. W końcu to wydarzenie 🙂 Mimo innej nazwy, tak samo budujemy agendę, wg. tego samego schematu je reklamujemy, bądź robimy ofertę. Zmienia się tylko ilość prelegentów, atrakcje oraz temat. Ale reguły są takie same.

Jeżeli nie będę mogła być na szkoleniu na żywo, czy mogę je obejrzeć później?

Tak. Każde szkolenie na żywo będzie nagrywane i trafi na platformę on-line w odpowiednią zakładkę.

MASZ DODATKOWE PYTANIA?

ŚMIAŁO NAPISZ.

Zgoda

7 + 9 =