Zapraszam na kolejne spotkanie. Porozmawiamy, jak zawsze “O BIZNESIE przy KAWIE”.

A temat:
Co powinna zawiera膰 dobra nazwa TWOJEJ MARKI.


馃拵Na co zwr贸ci膰 uwag臋, gdy j膮 dopiero wymy艣lamy?
馃拵Co poprawi膰, je艣li ju偶 mamy?
馃拵Jaka przyci膮ga klient贸w, a jaka odstrasza?

A czemu w艂asnie taki wybra艂am? Nazwa to co艣, co przyci膮ga uwag臋 jako pierwsze. Cz臋sto decyduje, czy jeste艣my zainteresowani produktem, b膮d藕 nie. Dlatego warto po艣wi臋ci膰 jej kilka minut i dowiedzie膰 si臋, jak wr贸偶y nam sukces, a jaka jest skazana na pora偶k臋…馃挭馃拑馃挭馃拑

Nazwa to co艣, co przyci膮ga uwag臋 jako pierwsze……….
Cz臋sto decyduje, czy jeste艣my zainteresowani produktem, b膮d藕 nie.
Aby nazwa by艂a udana musimy naprawd臋 po艣wi臋ci膰 sporo czasu, bo decyduje o sukcesie naszego produktu.

 

Co powinna dobra nazwa?聽

  1. Przyci膮ga膰 uwag臋. Klient po jego przeczytaniu, wie, czy wydarzenie nasze, to jest co艣, co mu si臋 spodoba.
  2. Odwo艂ywa膰 si臋 do problemu klienta. Klient, czytaj膮c nazw臋 musi wiedzie膰, 偶e w艂a艣nie ten produkt jest mu potrzebny.
  3. Zawiera膰 obietnic臋 rozwi膮zania problemu klienta. Cz臋sto na pewno spotykasz si臋 z kursami, gdzie w nazwie zawarte s膮 informacje, w jakim czasie rozwi膮zany zostanie problem klienta np. 鈥淪kuteczna sprzeda偶 w 30 dni鈥
  4. By膰 zwi膮zana z tym co robi. Klient nie mo偶e si臋 domy艣la膰 co kryje si臋 za nazw膮. W my艣l zasady- proste jest najlepsze.
  5. By膰 jasna, bez niezrozumia艂ych s艂贸w. To, 偶e my wiemy co kryje si臋 pod nazw膮, nie znaczy, 偶e klient te偶 wie! Uwa偶am, 偶e najlepiej u偶ywa膰 wyraz贸w w j臋zyku, kt贸ry obowi膮zuje w kraju jego realizacji. A jeszcze lepiej, jak klient czytaj膮c j膮, nie musi zagl膮da膰 do s艂ownika, aby sprawdzi膰, co kryje si臋 pod tajemnicz膮 nazw膮. Bo gwarantuj臋, 偶e mo偶e kilka os贸b to zrobi, a reszta nawet nie b臋dzie sobie zawraca膰 g艂owy wyja艣nianiem. Poszuka produktu, kt贸rego nazw臋 rozumie.
  6. Kojarzy膰 si臋 klientowi z nasz膮 mark膮. Zawiera膰 s艂owo z nazwy naszej marki, kojarzy膰 si臋 z logo, wizualizacj膮 kolorystyczn膮 itp. By膰 po prostu sp贸jna.

 

Zobacz inne filmy z tego cyklu: TUTAJ!!!